الصفحه الاخيره
السبت، 15 سبتمبر 2018
Kyle Kuzma on hometown of Flint: ‘It pretty much is a third-world country’
"It is just kind of sad for me, how America has let a city of its own deplete and kind of die," Kuzma said.
Source ProBasketballTalk https://ift.tt/2NJHxsw
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق
رسالة أحدث
رسالة أقدم
الصفحة الرئيسية
الاشتراك في:
تعليقات الرسالة (Atom)
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق