الاثنين، 29 مايو 2017

After winning the Memorial Cup, Habs’ Sergachev is hoping to play in the NHL next season

"I want to move on and play in the NHL next year and try to win another cup."

Source ProHockeyTalk http://ift.tt/2sdmCzx

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق