الجمعة، 28 أكتوبر 2016

Barack Obama picks Warriors to win title. Like everyone else.

"I'm going to go with the Warriors just because of [Kevin] Durant." –Barack Obama. And everyone else.

Source ProBasketballTalk http://ift.tt/2eYkTc0

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق